Безкоштовно зі всіх операторів України 0 800 750 775 Замовити зворотній дзвінок

Запитання-відповіді

Гарантія та сервісне обслуговування
Q: Чи можу я довіряти Вашому магазину? Які гарантії того, що я отримаю виріб, який оплатив?

A: Гарантією для Вас може служити наше ім'я і 25-річний досвід на ринку ювелірних виробів, а також сертифікати і нагороди, які говорять самі за себе. Більш того, Ви завжди можете ознайомитися з відгуками про нас і наших виробах, залишеними іншими покупцями.

Q: Чи можу я бути упевнений(а), що ювелірний виріб, який я прибдаю буде справжнім?

A: Так, безумовно, всі вироби на нашому сайті справжні. На бірці вироба продубльовані всі характеристики, а також на кожному виробі Ви знайдете іменник заводу-виробника та тавро Державної Пробірної Палати із зазначенням проби металу.

Q: Чи можливий обмін або повернення виробу?

A: Ми впевнені, що вам сподобаються вироби, які Ви у нас придбаєте. Проте, якщо у Вас є хоч найменші сумніви - ми даємо Вам можливість повернути або обміняти товар на протязі 14 днів з дня покупки.
Якщо виріб було доставлено "Новою Поштою", Ви можете легко повернути його з будь-якого відділення, просто повідомивши оператору номер Електронної накладної (ЕН), по якій товар був отриманий.
Все це ми робимо, незважаючи на те, що за законодавством України ювелірні вироби входять в список що НЕ підлягають поверненню та обміну! Ми не сумніваємося в якості нашої продукції!

Q: Чи є у вас гарантія на ювелірні вироби?

A: Так. Якщо ви виявили заводський брак на виробі, на протязі 14 днів ви маєте право повернути його нам, або зробити обмін на аналогічний виріб належної якості. Також у нас діє гарантійне обслуговування всіх наших виробів протягом року з моменту придбання.

Важливо! У разі, якщо виріб піддавалося механічних впливів - повернення або обмін відбувається після ювелірної експертизи.
Ціни та асортимент
Q: Чи є різниця в ціні при оформленні замовлення у Вашому інтернет-магазині і покупкою в звичайному ювелірному магазині?

A: Так! Вся продукція, представлена на сайті, вироблена на нашому ювелірному заводі «Онікс». Тому ми маємо можливість пропонувати кращі ціни для наших покупців, які істотно нижче, ніж в звичайних ювелірних магазинах.

Q: Я можу купити виріб в ваших магазинах за інтернет-ціною?

A: Так! Для цього Вам необхідно - оформити замовлення на сайті, отримати номер замовлення і з ним прийти в магазин, де Вам буде продано виріб за спеціальною інтернет-ціною.

Важливо! Пропозиція діє тільки в магазинах у м. Хмельницький.
Q: Чи можу я куди-небудь під'їхати, щоб подивитися весь ваш асортимент?

A: Так, Ви можете під'їхати в наш центральний магазин «Онікс» в м. Хмельницький, за адресою: вул. Подольська 41. Також, ви можете відвідати інші наші магазини в м. Київ та Хмельницький, адреси яких наведені тут. Однак, в магазинах може бути в наявності не весь асортимент, а також рівень цін відрізнятися від інтернет-магазину.

Також, якщо Ви вибрали виріб, але не можете в достатній мірі його розглянути на фото, ми можемо зробити додаткові фото для Вас. Для цього просто напишіть в онлайн-чат або на пошту sales@oniks.ua артикул виробу, фото якого Ви б хотіли отримати.

Питання по виробах
Q: Метал якої проби використовується в ваших виробах?

A: Ювелірні вироби виготовляються із золота 585 або 750 проби та срібла 925 проби.

Q: Чи темніє золото та срібло?

A: Золото за своєю природою не має властивості темніти. Срібло - це метал, який схильний до окислення. З плином часу срібло має властивість темніти. Щоб уникнути цього, а також для запобігання корозії і подряпин, рекомендуємо купувати вироби з родованого срібла (дивіться властивість «покриття» на товар).

Q: Чи можна носити прикраси постійно?

A: Рекомендуємо знімати прикраси при відвідуванні спортзалу, басейну, сауни; не надягати вироби при перенесенні великовагових предметів, занять спортом. Слід завжди дотримуватися правил експлуатації ювелірних виробів.

Q: Як правильно доглядати за ювелірними виробами?

A: Для Вас, наших шановних клієнтів, ми спеціально підготували статтю, присвячену питанням догляду за ювелірними виробами. Ознайомитися з нею можна тут:

https://oniks.ua/ua/blog/kak_ukhazhivat_za_yuvelirnymi_ukrasheniyami_/.

Q: Чи можете ви нанести гравіювання або надпис на вироби?

A: З радістю нанесемо гравіювання на Ваші прикраси!
Для цього надішліть нам фото/ескіз бажаного гравіювання будь-яким зручним для Вас способом.
Також ви можете придбати у нас прикраси, які ідеально підходять для нанесення гравіювання: https://oniks.ua/ua/categories/gravirovka

Загальні питання
Q: Як я можу оплатити своє замовлення?

A: Доступні наступні види оплати:

  • 1. Післяплатою від Нової Пошти;
  • 2. На банківську карту через сервіс Приват24;
  • 3. Подарунковим сертифікатом від «Онікс».
Q: Чи можу я взяти виріб в кредит/розстрочку?

A: Ні, ми не практикуємо продаж ювелірних виробів в кредит/розстрочку.

Q: Які способи доставки виробів ви надаєте?

A: Доступні наступні способи доставки:

1. На відділення Нової пошти

Вартість відповідно до тарифів Нової Пошти (від 25 грн.), При замовленні на суму понад 1500 грн. доставка безкоштовна.

2. Кур'єром Нової Пошти за вказаною адресою

Вартість відповідно до тарифів Нової Пошти (від 35 грн.), При замовленні на суму більше 2000 грн. доставка безкоштовна.

Q: Через який час після оформлення замовлення на сайті я зможу отримати його?

A: Після того як Ви оформите замовлення, протягом 1 робочого дня з Вами зв'яжеться наш менеджер для уточнення деталей та підтвердження замовлення. При наявності виробів термін доставки становить 1-3 робочих дні з моменту підтвердження замовлення менеджером.

Q: Я живу за кордоном, чи можу я придбати у вас ювелірні вироби?

A: На жаль, безпосередньо відправити Вам виріб ми не можемо. Ви можете оформити і сплатити замовлення онлайн, після чого хтось з ваших знайомих в Україні може отримати виріб і вислати Вам за кордон.

Q: Які переваги дає реєстрація на сайті?

A: Реєстрація дозволяє вам:

  • - Брати участь у програмі лояльності і накопичувати бонуси для покупок;
  • - Скористатися перевагами більш швидкого процесу оплати;
  • - Перевіряти Вашу історію замовлень;
  • - Першими отримувати інформацію про знижки та акційні пропозиції.
Q: Я оформив замовлення. Чи не потраплять мої дані в руки сторонніх осіб?

A: Натискаючи кнопку «Оформити замовлення», Ви автоматично підтверджуєте свою дієздатність і даєте згоду на обробку своїх персональних даних. Однак, згідно з політикою конфіденційності компанії, Ваші дані не можуть бути передані в руки третіх осіб.