Запитання-відповіді
Гарантія та сервісне обслуговування
Q: Чи можливий обмін або повернення виробу?
A: Ми впевнені, що вам сподобаються вироби, які Ви у нас придбаєте! Та відповідно до Законодавства України та Переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну та поверненню, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 року № 172 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів" у редакції від 07.12.2005 року, ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння (також природного походження) і напівкоштовних каменів належної якості поверненню та/або обміну не підлягають.

Але ми цінуємо і поважаємо думку наших клієнтів. Тому розглядаємо можливість обміну ювелірного виробу належної якості протягом 14 календарних днів з моменту покупки.

ВАЖЛИВО! Якщо відсутня бірка виробу; відсутній товарний чек; товар був виготовлений на замовлення (або з індивідуальним гравіюванням); помітно сліди використання й механічні пошкодження; пошкоджене пакування; минуло більше 14 днів з моменту покупки виробу, тоді ми, на жаль, не зможемо прийняти виріб назад.

Q: Чи є у вас гарантія на ювелірні вироби?
A: Так. Якщо ви виявили заводський брак на виробі, на протязі 14 днів ви маєте право повернути його нам, або зробити обмін на аналогічний виріб належної якості. Також у нас діє гарантійне обслуговування всіх наших виробів протягом року - на срібло та двох років - на золото з моменту придбання.
Важливо! У разі, якщо виріб піддавалося механічних впливів - повернення або обмін відбувається після ювелірної експертизи.
Q: Чи можу я бути упевнений(а), що ювелірний виріб, який я прибдаю буде справжнім?
A: Так, безумовно, всі вироби на нашому сайті справжні. На бірці вироба продубльовані всі характеристики, а також на кожному виробі Ви знайдете іменник заводу-виробника та тавро Державної Пробірної Палати із зазначенням проби металу.
Q: Чи можу я довіряти Вашому магазину? Які гарантії того, що я отримаю виріб, який оплатив?
A: Гарантією для Вас може служити наше ім'я і 25-річний досвід на ринку ювелірних виробів, а також сертифікати і нагороди, які говорять самі за себе. Більш того, Ви завжди можете ознайомитися з відгуками про нас і наших виробах, залишеними іншими покупцями.
Дивитися всі питання
Ціни та асортимент
Q: Чи є різниця в ціні при оформленні замовлення у Вашому інтернет-магазині і покупкою в звичайному ювелірному магазині?
A: Так! Вся продукція, представлена на сайті, вироблена на нашому ювелірному заводі «Онікс». Тому ми маємо можливість пропонувати кращі ціни для наших покупців, які істотно нижче, ніж в звичайних ювелірних магазинах.
Q: Чи можу я куди-небудь під'їхати, щоб подивитися весь ваш асортимент?
A: Так, Ви можете під'їхати в наш центральний магазин «Онікс» в м. Хмельницький, за адресою: вул. Подольська 41. Також, ви можете відвідати інші наші магазини в м. Київ та Хмельницький, адреси яких наведені тут. Однак, в магазинах може бути в наявності не весь асортимент, а також рівень цін відрізнятися від інтернет-магазину.

Також, якщо Ви вибрали виріб, але не можете в достатній мірі його розглянути на фото, ми можемо зробити додаткові фото для Вас. Для цього просто напишіть в онлайн-чат або на пошту sales@oniks.ua артикул виробу, фото якого Ви б хотіли отримати.

Q: Я можу купити виріб в ваших магазинах за інтернет-ціною?
A: Так! Для цього Вам необхідно - оформити замовлення на сайті, отримати номер замовлення і з ним прийти в магазин, де Вам буде продано виріб за спеціальною інтернет-ціною.
Важливо! Пропозиція діє тільки в магазинах у м. Хмельницький.
Питання по виробах
Q: Метал якої проби використовується в ваших виробах?
A: Ювелірні вироби виготовляються із золота 585 або 750 проби та срібла 925 проби.
Q: Чи можете ви нанести гравіювання або надпис на вироби?
A: З радістю нанесемо гравіювання на Ваші прикраси!
Для цього надішліть нам фото/ескіз бажаного гравіювання будь-яким зручним для Вас способом.
Також ви можете придбати у нас прикраси, які ідеально підходять для нанесення гравіювання: https://oniks.ua/ua/categories/gravirovka
ВАЖЛИВО! Прикраси з індивідуальним гравіюванням не підлягають обміну/поверненню.
Q: Чи можна носити прикраси постійно?
A: Рекомендуємо знімати прикраси при відвідуванні спортзалу, басейну, сауни; не надягати вироби при перенесенні великовагових предметів, занять спортом. Слід завжди дотримуватися правил експлуатації ювелірних виробів.
Q: Чи темніє золото та срібло?
A: Золото за своєю природою не має властивості темніти. Срібло - це метал, який схильний до окислення. З плином часу срібло має властивість темніти. Щоб уникнути цього, а також для запобігання корозії і подряпин, рекомендуємо купувати вироби з родованого срібла (дивіться властивість «покриття» на товар).
Q: Як правильно доглядати за ювелірними виробами?
A: Для Вас, наших шановних клієнтів, ми спеціально підготували статтю, присвячену питанням догляду за ювелірними виробами. Ознайомитися з нею можна тут:

https://oniks.ua/ua/blog/kak_ukhazhivat_za_yuvelirnymi_ukrasheniyami_/.

Дивитися всі питання
Загальні питання
Q: Я оформив замовлення. Чи не потраплять мої дані в руки сторонніх осіб?
A: Натискаючи кнопку «Оформити замовлення», Ви автоматично підтверджуєте свою дієздатність і даєте згоду на обробку своїх персональних даних. Однак, згідно з політикою конфіденційності компанії, Ваші дані не можуть бути передані в руки третіх осіб.
Q: Через який час після оформлення замовлення на сайті я зможу отримати його?
A: Після того як Ви оформите замовлення, протягом 1 робочого дня з Вами зв'яжеться наш менеджер для уточнення деталей та підтвердження замовлення. При наявності виробів термін доставки становить 1-3 робочих дні з моменту підтвердження замовлення менеджером.
Q: Чи можу я взяти виріб в кредит/розстрочку?
A: Ні, ми не практикуємо продаж ювелірних виробів в кредит/розстрочку.
Q: Я живу за кордоном, чи можу я придбати у вас ювелірні вироби?
A: Так, тепер така послуга доступна на нашому сайті. Оформляєте замовлення, обираєте віконечко СВІТ, заповнюєте потрібні дані, оплачуєте зручним для Вас способом та очікуєте свою прикрасу.
Q: Як я можу оплатити своє замовлення?
A: Доступні наступні види оплати:
  • 1. Післяплатою від Нової Пошти;
  • 2. На банківську карту через сервіс Приват24;
  • 3. Подарунковим сертифікатом від «Онікс».
Q: Які способи доставки виробів ви надаєте?
A: Доступні наступні способи доставки:

1. На відділення Нової пошти

Вартість відповідно до тарифів Нової Пошти (від 70 грн.), При замовленні на суму понад 3500 грн. доставка безкоштовна.

2. Кур'єром Нової Пошти за вказаною адресою

Вартість відповідно до тарифів Нової Пошти (від 110 грн.), При замовленні на суму більше 4500 грн. доставка безкоштовна.

Дивитися всі питання

Ласкаво просимо

Виберіть валюту: